خانه » اینستاگرام آپشن پست های پیشنهادی را اضافه می نماید
کسب و کار

اینستاگرام آپشن پست های پیشنهادی را اضافه می نماید

اینستاگرام آپشن پست های پیشنهادی را اضافه می نماید

اینستاگرام به‌تازگی بخش جدیدی به‌نام «پست‌های پیشنهادی» راه‌اندازی نموده است . بنابراین از این‌ پس , در انتهای فید اصلی , پست‌های متعلق‌به افرادی که آنها را دنبال نکرده‌اید , برای شما به‌نمایش درخواهند آمد .

 

 

رسانه‌ی ورج در گزارشی می‌نویسد اینستاگرام امروز قابلیت‌های فید اصلی پلتفرم خود را گسترش داده است تا پست‌هایی که متعلق‌به فالوورهای‌تان نیست هم در فید به‌نمایش دربیاید ; اینستاگرام از این بخش تازه با نام «پست‌های پیشنهادی» یاد می نماید . همین‌که به بخش پایانی فید اصلی اینستاگرام برسید , پست‌های پیشنهادی برای‌تان به‌نمایش درمی‌آیند تا بتوانید همچنان به اسکرول کردن به‌سمت ذیل و مشاهده‌ی پست‌های گوناگون – چه بسا آن‌هایی که متعلق‌به فالوورها نیستند – ادامه دهید . تا پیش از راه‌اندازی قابلیت نو , فید اصلی اینستاگرام تنها شامل پست‌های موردعلاقه‌ی کاربر و همچنین پست‌های مرتبط با فالورها بود .

 

غالبا با رسیدن به انتهای فید اصلی , اینستاگرام پیغامی روی برگه برای کاربر ظاهر می نماید . نمایش پیغام موردبحث روی صفحه به این معنی است که شما همه پست‌های فالور‌های‌تان را در دو روز اخیر بازدید کرده‌اید و پست تازه دیگری برای مشاهده نیست . چه بسا با وجود به‌روزرسانی تازه هم همین پیغام به‌نمایش درمی‌آید , البته کاربر می‌تواند بعد از دیدن پیغام هم به اسکرول به‌سمت تحت ادامه دهد تا پست‌های پیشنهادی را مشاهده نماید . همچنین در این صفحه گزینه‌ای برای مشاهده‌ی دوباره‌ی پست‌های قدیمی ارائه می‌گردد .

 

محتواهای پست‌های پیشنهادی اینستاگرام با محتواهای بخش Explore متفاوت می باشند

پست‌های پیشنهادی فید اصلی با پست‌هایی که در بخش Explore به‌نمایش درمی‌آیند متفاوت میباشند . این پست‌ها قرار است با محتواهایی که کاربر آنان را فالو و لایک می نماید مرتبط باشند , این درحالی است که Explore تلاش مینماید محتواهای کلی‌تر را هم برای استفاده کننده به‌نمایش دربیاورد .

 

جولیان گاتمن , مدیریت محصول بخش Home اینستاگرام , می‌گوید به‌طور معمول در فید اساسی اینستاگرامش پست‌های مربوط به فضا را مشاهده و با آنان تعامل برقرار مینماید . بنابراین در فید دارای اهمیت وی , پست پیشنهادی می تواند مربوط به عکسی از محیط باشد که به وسیله یکی‌از حساب‌های فالونشده منتشر شده شده‌است ; ازطرفی بخش Explore اینستاگرام گاتمن ممکن است مشتمل بر پست‌هایی باشد که به‌طور عمومی‌تر علم فیزیک را شامل می‌گردد .

 

خبر نگار ورج

از گاتمن پرسید که یوزرها اینستاگرام هرچند وقت یک‌بار به‌صورت روزمره به بخش آخرین فید می‌رسند , بااین‌حال گاتمن ترجیح بخشید بدین سؤال جواب ندهد . براساس گفته‌های گاتمن , در بخش پست‌های پیشنهادی شاهد تبلیغات هم خوا‌هیم بود ; به‌علاوه تنها تصاویری که روی فید با اهمیت آپلود شده باشند , در بخش پست‌های پیشنهادی به‌نمایش درمی‌آیند و این یعنی فعلا خبری از محتوای IGTV یا این که Reels نخواهد بود .

اینستاگرام

 

جنبش نو اینستاگرام تا حد متعددی با بعضا سیاست‌های قبل هم‌خوانی ندارد .

سالیان پیش وقتی که پیغام وصال به انتهای فید کلیدی برای یوزرها به‌نمایش درمی‌آمد , کوین سیستورم , مدیر‌عامل قبل و بنیان‌گذار , گفته بود این تصمیم برای محافظت تندرست روان یوزرها گرفته شده‌است . سیستورم در آن ایام اظهار کرد اینستاگرام عمل روی ابزارهای جدیدی را آغاز نموده است تا استفاده کننده ازطریق آن ها بتواند بفهمد در روز یک‌سری ساعت را در اینستاگرام می گذارند . سیستورم همینطور گفته بود تک‌تک لحظاتی که یوزرها در اینستاگرام میگذرانند می بایست مثبت باشد .

 

این درحالی است که بخش «پست‌های پیشنهادی» با انگیزه نگه‌داشتن یوزرها در محیط برای مدت‌زمانی طولانی‌تر راه‌اندازی شده‌است . ولی گاتمن در سخنانش می گوید هدف اینستاگرام این نیست که یوزرها را ازطریق «پست‌های پیشنهادی» برای مدت‌زمانی بسیار طولانی در شبکه‌ی اجتماعی نگه داراست .

 

گاتمن می‌گوید کاربران به فید با اهمیت به‌عنوان گزیده برای دنبال کردن محتواهای موردعلاقه‌ی خود نگاه میکنند و به‌همین دلیل اینستاگرام تلاش کرده ازطریق توانایی‌های فناوری فرا گرفتن اتومبیل , پست‌های مرتبط‌تر و بهتری را برای یوزرها به‌نمایش دربیاورد . گاتمن بیشتر می‌نماید که اینستاگرام می خواهد ازطریق بخش «پست‌های پیشنهادی» , محتواهای مرتبط بیشتری را نشان دهد تا درنهایت یوزرها سود ببرند . گاتمن انگیزه‌ی اصلی خود و تیمش را دسترسی ساده‌تر کاربران به محتواهای موردعلاقه‌شان عنوان میکند .

 

بخش «پست‌های پیشنهادی» یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که ظاهرا این شبکه‌ی اجتماعی برای راه‌اندازی‌اش از تیک‌تاک الهام گرفته ; تیک‌تاک فید بی‌انتهایی از محتوا دارااست و یوزرها سا‌عتها در آن وقت می‌گذرانند ; تحلیلگران می‌گویند این ویژگی تیک‌تاک به موفقیت زیاد آن کمک شایانی نموده است .

 

اینستاگرام همچنین به‌تازگی میزبان قابلیت Reels شده‌است که امکان ایجاد ویدئوهای کوتاه را آماده می‌کند و از این لحاظ با ماهیت تیک‌تاک شباهت زیادی دارد . اینستاگرام بی تردید با گسترش‌دادن فید میتواند میزان درآمدهای خود را هم بالاتر ببرد . بخش «پست‌های پیشنهادی» همچون قراردادی برد – برد است , حتی در شرایطی که سبب شود کاربران بیش از هر زمان دیگری وقت‌شان را پای اینستاگرام بگذارند .

نوشته های مشابه

نکاتی راجع‌به موفقیت در کار

مدیر جوان

ابرینو تا پایان مرداد به کار خود پایان می‌دهد

مدیر جوان

نقش اتاق بازرگانی در سپرده گذاری ها چیست؟

مدیر جوان

نظر خود را منتشر کنید